Vienas iš būdų verslo sityje dirbantiems žmonėms dirbti geriau yra naudotis vidinėmis įmonės svetainėmis, dar vadinamomis intraneto tinklapiais.

Intraneto tinklapis yra vieta tinkle, kur jūsų darbuotojai arba projekto komanda gali bendrai naudoti dokumentus ir bendradarbiauti, prieiti prie projektų grafikų, atostogų tvarkaraščių ir kitos grupės medžiagos. Intraneto tinklapyje naršote taip pat, kaip ir interneto tinklapyje, naudodami naršyklę Internet Explorer arba kurią nors kitą.
Ką daryti, jei norite supažindinti su šia idėja pagrindinius klientus ir verslo partnerius? Tada jums reikia sukurti ekstraneto tinklapį.

Darbo su maža įmonę pranašumas, kurį aš mėgstu, yra galimybė sparčiai veikti.

Sprendimų nestabdo vadovų sluoksniai. Tiesą sakant, dauguma veiksmų atliekama suinteresuotoms šalims susirinkus aplink konferencijų stalą. Tačiau gali ateiti laikas, kai jūsų verslas išaugs iš tokios tvarkos. Jei norite užtikrinti sėkmingą augimą, jums reikia pastovių, patikimų ir saugių ryšių su kitais įmonės nariais. Jums reikia intraneto.
Intranetas panašus į svetainę, jis naudoja interneto protokolus, tačiau yra tik vienos įmonės vidinis tinklas. (Ekstranetas taip pat yra vidinė arba privati svetainė, tačiau jos prieigos teisės išplėstos naudotis paskirtiems klientams, partneriams ir (arba) kitiems asmenims.)

Dėl nepageidautinos informacijos siuntėjų, šnipinėjimo programų skleidėjų ir asmeninės informacijos vagių saugumas yra didžiausias interneto trūkumas.

Klientų saugumas yra bet kokio verslo rūpestis – ne tik verslo tinkle. Jei iš klientų renkate kokią nors informaciją (o koks verslas gali be to apsieiti?), turite sukurti efektyvią saugumo strategiją.
Tokia strategija reiškia daug daugiau nei tik tai, kad amžinai saugosite bet kokią informaciją apie savo klientus ir darbuotojus. Štai septyni patarimai, kaip sukurti sklandžią saugumo strategiją arba galbūt patobulinti turimą.

Saugoti verslą gali būti kasdienis darbas su kasdieniais rūpesčiais.

Apsvarstykite, kiek yra dalykų, dėl kurių turite būti budrūs kiekvieną dieną:

  • kirminai ir virusai, kurie gali prasprūsti į jūsų kompiuterių sistemas
  • kompiuterių įsilaužėliai, bandantys gauti prieigą prie jūsų įmonės konfidencialių duomenų
  • darbuotojai, kurie gali atsisiųsti kenksmingų failų iš interneto
  • katastrofa arba atsitiktinis panaikinimas, kuris gali sunaikinti svarbius verslo įrašus.

Žmonės dėl įvairių priežasčių skundžiasi verslo susitikimais.

Dažniausios iš jų yra kelionės išlaidos ir sugaištas laikas.Technologijos atveria kelius rengti verslo susitikimus kitais būdais, kai nereikia keliauti, o rezultatai net geresni. Galimi du pasirinkimai: konferencijos tinkle ir tiesioginiai pranešimai.
Technologijos atveria kelius rengti verslo susitikimus kitais būdais, kai nereikia keliauti, o rezultatai net geresni. Galimi du pasirinkimai: konferencijos tinkle ir tiesioginiai pranešimai.

Atsimenate laikus, kai oficialūs verslo laiškai turėdavo būti išspausdinti nepriekaištingai? Arba verslo pokalbius, kurie prieš pereinant prie verslo reikalų visada prasidėdavo draugišku pašnekesiu?

El. paštas neabejotinai dramatiškai pakeitė mūsų bendravimą, o verslo požiūriu – ne visada į gerąją pusę.
El. paštas neabejotinai siūlo spartą, kuriai negali prilygti joks kitas bendravimo raštu būdas. Be to, tai ypač pigus būdas palaikyti ryšius su klientais ir kolegomis visame pasaulyje. Bet nors jis toks spartus ir pigus, el. paštas gali nesulaukti pagarbos, kurios yra vertas. O tai gali baigtis prarastomis galimybėmis perduoti, nepatenkintais klientais ar net blogiau.

Internetas tapo pasirinktinis bendravimo įrankis versle. Jo didelio populiarumo dėka buvo sukurta apie 275 milijonai įmonių pašto dėžučių. Kitais apskaičiavimais šiandien apie 60 procentų svarbių verslo duomenų perduodami el. paštu.

Deja, internetas gali būti tiek pat pavojingas, kiek naudingas. El. pašto turinys buvo naudojamas kaip įrodymas teismuose. Panaikinus el. paštą nebūtinai reiškia, kad jis dingsta. Daugeliu atvejų jį galima atkurti. Taigi el. paštas, kurį įrašote, gali jums pakenkti. Pakenkti taip pat gali ir panaikintas el. paštas.

El. pašto laiško personalizacijos nebūvimas garantuoja, kad tas laiškas liks bevertis ir neigiamai paveiks siunčiančios firmos ir potencialaus kliento santykius.

United Airlines nusipelnė savo bankroto. Galima padaryti išvadą perskaičiuos jų siųstus el. laiškus, kuriuos jie siuntinėja savo klientams.
Iš pirmo žvilgsnio pranešime nebuvo nieko bloga. Jis apie 70 proc. atitiko patogumo taisykles skirtas pranešimo siuntimui. Tai tikrai neblogas rezultatas. Dauguma organizacijų apskritai nemano, kad reikia laikytis el. pašto rašymo taisyklių ir mažai kreipia į jas dėmesį. „Na kas gali būti svarbaus paprastame el. pašto laiške?“
Bet tyrimai parodė, kad yra 127 taisyklės masinių laiškų siuntimui ir 73 taisyklės skirtos patvirtinimo laiškų siuntimui. Išvada, kad klaidų dizaine galima padaryti daugiau nei begalybę.

Šiandieninėje konkuruojančioje aplinkoje daugelis verslų susiduria su klientų ištikimybės problema.

Akivaizdu, kad daug pigiau išlaikyti esamą klientą patenkintą negu pastoviai medžioti naujus. Bet kaip žinoti, kad klientai gauna tokias paslaugas, kokių tikisi ir tokią paskatą, kurios reikia, kad jie sugrįžtų? Dar daugiau, kaip jūs elgiatės, kai vienu metu jums reikia susitvarkyti su milijonu kitų reikalų?
Verslai, kurie klientų paslaugoms nori suteikti asmeniškumo ir profesionalumo, vis daugiau ir daugiau naudojasi el. pašto jėga. Tai nėra perspektyvus pasirinkimas kiekviename versle, tačiau jis tinkamas tiems, kurie domisi šia technologija ir skatina ją naudoti, norint užsitarnauti klientų ištikimybę ir galiausiai tapti pagrindiniu patarėju.