Warning: Creating default object from empty value in /home/xseomark/domains/seo-marketing.lt/public_html/plugins/content/loadmoduleinarticle/loadmoduleinarticle.php on line 77
Raktinių Žodžių Naudojimas

Raktinių žodžių naudojimas puslapio pavadinimo [title] žymoje.
Jeigu reikėtų rinktis atlikti tik vieną optimizavimo veiksmą svetainėje, sukurčiau būtent tinkamas meta title žymas. Tai yra vienas iš svarbiausių faktorių, įtakojančių google paieškos reitingus, o be to šioje eilutėje paryškinti raktiniai žodžiai, smarkiai padidina paspaudimų skaičių (CTR).
 
Raktinių žodžių naudojimas tekste.
Svarbu naudoti raktinius žodžius/frazes puslapio tekstuose, bet tik ten kur jie turi reikšmės.

Ryšys tarp ieškomos raktinės frazės ir puslapio teksto.
Kadangi paieškos sistemos tampa vis sudėtingesnės, skaičiuojamas ne tik ieškomos frazės kiekis, bet atsižvelgiama ir į puslapio žodžių visumą. Naudoti teisingą raktinių žodžių kombinaciją tekste yra svarbiau negu dirbtinai ją įterpinėti, todėl natūraliai parašytas tekstas bus naudingesnis tiek paieškos sistemoms, tiek jį skaitančiam žmogui.

Raktinių žodžių naudojimas [H1] žymoje.
Turint svetainę apie automobilius ir naudojant [H1]Paris Hilton[/H1] žymą, naudos neduos. Tačiau išnaudoti šią žymą patartina, ne tik dėl optimizavimo, bet ir aiškiau apibrėžiant savo puslapio turinį, jo struktūrą.

Raktinių žodžių naudojimas domene (pavyzdys.lt).

Turit domeną, kuris sudarytas iš pagrindinio raktinio žodžio ar frazės? Jūs jau padarėte 25% darbo, kad patekti į google rezultatų pirmą dešimtuką. Tačiau tai tinka tik trumpiems, bendriniams domenams, kurie dažnai jau senai nupirkti, tikrai nerekomenduoju pirkti tokių, pvz: mano-ieškoma-raktinė-frazė.lt. Gerai sugalvotas ir išsuktas prekinis ženklas visada geriau negu pilnas raktinių žodžių ir sunkiai atsimenamas domenas.

Raktinių žodžių naudojimas puslapio adrese (pavyzdys.lt/raktinis-zodis).
Tikrai naudinga yra turėti puslapio adrese paryškintus raktinius žodžius, kai žmonės ieško tenai įrašytos frazės. Tai nėra taip naudinga, kaip raktiniai žodžiai domene, bet padidins paspaudimų skaičių, be to jeigu kažkas sugalvos įdėti nuorodą į tą puslapį, ji turės reikiamus raktinius žodžius.

Raktinių žodžių naudojimas paveiksliukų [img] žymoje.
Tai naudinga ne tiek puslapių paieškoje, kiek vaizdų paieškoje.

Raktinių žodžių paryškinimas tekste.
Naudinga pritraukiant skaitytoją, kuris galbūt ne skaito o akimis skanuoja tekstą ir bando surasti jam naudingos informacijos. Aktualiausių žodžių pastorinimas/pabraukimas padės ilgiau išlaikyti lankytoją, jei tai bus jo ieškoti raktiniai žodžiai.

Raktinių žodžių naudojimas puslapio aprašymo [meta name=”description”] žymoje.

Gerai parašytas puslapio aprašymas, padidins paspaudimų skaičių, nes yra matomas google paieškos rezultatuose. Patiems paieškos reitingams ši žyma naudos daug neturi.

Raktinių žodžių naudojimas [meta name=”keywords”] žymoje.

Galima naudoti dėl mažesnių paieškos sistemų, nes google ignoruoja šią žymę ir neteikia jai jokios reikšmės.
 
Kiti Svetainės Faktoriai

Vidinė svetainės navigacija, nuorodų struktūra.
Teisinga svetainės navigacija padeda nepasiklysti tiek lankytojams, tiek paieškos vorams. Aiški struktūra parodo kaip puslapiai susieti vieni su kitais, kurie yra svarbiausi, dažniausiai atnaujinami ir pan. Kad paieškos vorai galėtų rasti visus svetainės puslapius, naudinga sukurti detalų svetainės puslapių žemėlapį, kuriame būtų nuorodos į visus puslapius.

Svetainės amžius.
Kuo seniau svetainė randama internete, tuo labiau ji bus patikima google paieškos „akyse“. Naujai sukurtai svetainei, gana sunku pasiekti aukštus rezultatus paieškoje, nes ji turi praeiti karantino laikotarpį, kuris tęsiasi iki metų.

Atskirų puslapių amžius.

Senesni svetainės puslapiai, taip pat yra daug patikimesni paieškos sistemoms ir gali geriau reitinguotis už naujus, ypač jei jie turi daug nuorodų iš kitų svetainių, kas reiškia kad patalpinta informacija yra naudinga.

Informacijos atnaujinimo dažnumas.
Pastoviai atnaujinamos svetainės (naujienų portalai, blogai) yra daug dažniau lankomos paieškos vorų. Jeigu puslapiai neatnaujinti nuo 1999 metų, paieškos vorai apsilankys labai retai, nors svetainė gali būti ir didelis autoritetas google „akyse“. Ir atvirkščiai gan nauja svetainė, kurioje kasdien atsiranda naujų puslapių, bus mėgstama ir lankoma paieškos vorų, nes paieškos sistemos prisitaiko prie informacijos atnaujinimo dažnumo.

HTML teisingas kodas (W3C standartas).
Žiūrint iš optimizavimo paieškos sistemoms pozicijų, tai beveik nenaudingas dalykas. Tačiau teisingas HTML kodas pagreitins puslapių užsikrovimo greitį, suderinamumą su naršyklėm, padės išvengti kitų klaidų.

Nuorodos į Svetainę

Svetainės populiarumas arba autoritetas.
Jeigu svetainė su laiku pripažįstama savo srities autoritetu, tai labai paveikia jos reitingus, nes ji gali lengvai papulti į pirmas vietas, pagal įvairius savo srities raktinius žodžius.
Vienu iš svetainės svarbumo matų yra priimtina laikyti google išrastą Pagerank algoritmą. Pagerank turi vertinimo skalę nuo 0 iki 10, kuo aukštesniu skaičium įvertinta svetainė, tuo ji svarbesnė paieškoms. PageRank įvertina nuorodą iš puslapio A į puslapį B kaip puslapio A balsą už puslapį B. Tačiau žiūrima ne vien į balsų (nuorodų) skaičių, sistema taip pat analizuoja ir balsuojantįjį puslapį. Balsai, kuriuos atiduoda puslapiai, kurie patys yra “svarbūs”, vertinami aukščiau ir padeda kitus puslapius padaryti “svarbiais”.

Nuorodos tekstas.
Svarbu ne tik turėti daug nuorodų iš kitų svetainių, bet ir su kokiu tekstu ta nuoroda nukreipiama. Aišku dažniausiai pasitaikantis variantas, kad nuorodos tekstas bus pats domeno pavadinimas: pavyzdys.lt, bet dar geresnis nuorodos variantas būtų toks: raktinė frazė.

Nuorodos į kitas svetaines.
Stenkitės svetainėje dėti išorines nuorodas tik į aukštos kokybės ar panašaus turinio kitas svetaines. Juk šis posakis tinka ir internete: „pasakyk kas tavo draugai ir aš pasakysiu kas esi tu“.

Nuorodos iš panašios tematikos svetainių.
Smulkios nišos svetainė gali neturėti daug į ją rodančių nuorodų, bet užtektų kelių tos srities svetainių autoritetų dėmesio, ir rezultatas paieškoje jau būtų pastebimas.

Nuorodos amžius.

Kažkaip yra skaičiuojamas nuorodos amžius, nesiryšiu spėlioti koks tai galėtų būti laikotarpis, bet pastebėjau, kad seniau įdėtos nuorodos duoda didesnį svorį už visiškai šviežias.
 
Neigiami Faktoriai

Dažnai nulūžęs serveris

Jei paieškos vorai negali suindeksuoti ir rasti naujausio svetainės turinio, tokiu atveju konkurentai įgyja pranašumą. Be to, jei serveris dažnai nulūžęs paieškos vorai nenorės pastoviai lankytojus siųsti i niekur.

Nukopijuotas turinys.

Nukopijuotas turinys gali būti didelė problema, ypač naujom svetainėm. Kadangi dublikuoto turinio visiškai išvengti neįmanoma, google paieškos sistema palankiau vertins svetaines autoritetus, kuriomis labiau pasitiki ir nesvarbu kad tas tekstas atsirado pirmiau kažkur kitur.

Nuorodos į prastos kokybės svetaines.
Turint daug nuorodų į prastos kokybes svetaines galit iškelti raudoną įspėjimo vėliavą paieškos sistemoms. Kadangi visiškai to išvengt neįmanoma, reikia stengtis pas save sumažinti tokių nuorodų kiekį iki minimumo.

„Spaminimas“ raktiniais žodžiais.
Manau, kad optimizavimas yra labai svarbus kuriant ir optimizuojant naują svetainę. Optimizavimas ypač svarbus norint patekti į pirmas paieškos pozicijas. Tam kad tinkamai ją optimizuoti, reikia žinoti pagrindinius optimizavimo principus, tik tada bus tinkamas optimizavimo efektas. Tokie sakiniai atrodo baisiai ne tik lankytojui, bet ir paieškos vorams, todėl venkite nenatūraliai parašytų tekstų ir naudokite raktinius žodžius tik ten kur jie reikalingi.

Dinaminių puslapių, Flash, Frames naudojimas

Paieškos sistemos negali indeksuoti Flash turinio, negali sekti ilgų ir kiekvieną kartą besikeičiančių dinaminių svetainės adresų. Todėl patariu, šias technologijas naudoti su saiku ir tik ten kur reikia.

Nors optimizavimas paieškos sistemoms nėra lengvas ir greitas darbas, bet šie patarimai gali būti gera pradžia pakelti savo svetainės reitingus ir dominuoti google paieškos rezultatuose.

Šaltinis: www.searchengineoptimization.lt