Ne paslaptis - sukurti puslapį/portalą/elektroninę parduotuvę yra toli gražu ne viskas. Projekto realizacija yra vienas papraščiausių dalykų valdant elektroninį projektą.

Kaip jau turite įdėją, ją realizavote, Jūsų laukia bene sudetingiausias etapas - duoti žmonėms žinoti apie Jūsų projektą. Kad ir koks tobulas savo idėja ar išpildymu bebūtų projektas, jei jis neturi lankytojų - jis yra nesėkmingas. Šiame įraše keli patarimai, kaip pritraukti žmones į Jūsų svetainę.
Yra du keliai išpopuliarinti Jūsų projektą. Vienas jų reikalauja didelio biudžeto, kitas, gerokai mažesnio. Pavadinkime juos populiarinimo planais A ir B.

Interneto projekto populiarinimo planas A
Šis planas remiasi į pinigus. Į ganėtinai didelius pinigus, nes interneto reklamos kainos visą laiką kyla. Šio plano esmė yra paprasta - Jums reikia nusistatyti savo tikslinę auditoriją, ir tuomet užpirkti reklamą tuose portaluose, kuriuose lankosi jūsų auditorija. Planas elementarus ir greičiausiai visiems žinomas, todėl daugiau apie jį nekalbėsime, o visą dėmesį skirsime Planui B, kuris yra labai efektyvus.

Elektroninio projekto populiarinimo planas B - papirkite blogerius.
Ar esate girdėję apie tinkliaraščius? Ar žinote tai, kad tinkliaraščiai (blogai) ir jų autoriai šiuo metu yra ant labai didelės bangos? Ar žinote tai, kad tinkliaraščius Google paieškos sistema dažnai rodo aukščiau nei rimtus tinklapius?

Kas yra tinkliaraštis? Tinkliaraštis pačioje pradžioje turėjo būti internetiniu žmogaus dienoraščiu, tačiau, evoliucija yra neprognozuojama ir tinkliaraštininkai tapo savotiškais autoritetais, turinčiais svarų žodį savo bendruomeneje. Juos skaito, jų klauso. Be to, jų tinkliaraščiai turi geras pozicijas Google paieškos sistemoje ir tai suponuoja, jų svarbą.

Pirkti reklamą Delfi.lt arba panašiuose projektuose yra labai brangu. O štai blogerį (tinkliaraščio autorių) papirkti išties paprasta. Jums tereikia susisiekti su juo elektroniniu paštu ir pasiūlyti išmėginti jūsų siųlomą prekę arba paslaugą. 99 procentai blogerių tikrai neatsisakys šio pasiūlymo. Jeigu neprekiaujate konkrečiomis prekėmis galite tiesiog jiems ką nors padovanoti (pvz. kilogramą apelsinų) - jūsų projektas bus paminėtas daugelyje tinkliaraščiu ir apie jus bus šnekama. Jūs tapsite žinomi. Jus niekur kitur taip pigiai nenusipirksite interneto projekto sekmės.

Sekmingį pavyzdžiai:
Pastaruoju metu, nemažai kompanijų suprato, kad tinkliaraštininkus galima labai sėkmingai panaudoti savo interneto (ir ne tik) projektų marketingui. Bene sekmingiausi pavyzdžiai šiuo metu yra - wap.ezys.lt, pigu.lt, omnitel ir kt.

Kiek kainuoja blogeris?
Ištikrųjų, kad nusipirktumete blogerį yra tikrai nedidelė. Kartais pakaks, kad jam nusiųsite pranešimą spaudai. Kad sulauktumete labiau teigiamų atsiliepimų - padovanokite ką nors blogeriams. Antai Ežys siuntė po pusė kilogramų braškių. Pigu.lt, dešimčiai blogerių, kurie buvo pirmose vietose padovanojo galimybę apsipirkti už 50 litų (visos marketingo akcijos kaina - 500) litų (duomenys: lankomumas 4103 unikalūs lankytojai, apyvarta tą dieną 9000 lt, pasiūlymai bendradarbiauti (kompanija sudarė pranešimai spaudai ir bendradarbiavimas su dešimčia blogeriu)). Whirpool buitinę techniką importuojanti įmonę, nusipirko vienos blogerės keturis įrašus mikrobangės tema už 1459 litus (padovanojo mikrobangų krosnelę). Turint omenyje, kad šią informaciją gaus keturis kartus mažiausiai 400 interneto lankytojų - kaina tikrai nėra didelė.

Išbandykite naujas interneto marketingo tendencijas ir Jūs.

Šaltinis: www.iverslo.info