Internetinis marketingas (online marketingas, internetinė reklama, emarketingas, e-marketingas) - produktų arba paslaugų rinkodara internete.

Internetas suteikia nepaprastai puikias galimybes sumažinti informacijos distribucijos kaštus globaliai auditorijai. Internetinis marketingas yra pagrindinis elementas kuriant sėkmingą e-verslo marketingo strategiją didelėms ir mažoms kompanijoms! Internetinis marketingas leidžia Lietuvos ir bet kokios šalies verslui konkuruoti tarptautinėse rinkose sutaupant lėšas, skirtas tradicinei reklamai!

Internetinio marketingo ir tradicinio marketingo skirtumai

Internetinis Marketingas orientuotas į asmenį
Tikslinis vartotojas dažniausiai naršo internete vienas, todėl internetinio marketingo žinutės gali jį pasiekti asmeniškai. Šis internetinio marketingo elementas naudojamas paieškos sistemose, kur vartotojas įveda raktinius žodžius į paieškos sistemą ir pagal šiuos raktinius žodžius rodomos reklamos.

Internetinis Marketingas orientuotas į tikslinį vartotoją pagal jo pomėgius arba užsiėmimus
Internetinis marketingas turi puikią galimybę pasiekti tik tuos tikslinius vartotojus, kurių pomėgiai ar užsiėmimai sutampa su internetinio marketingo strategija. Skirtingai nuo tradicinio marketingo, kuris pasiekia platų demografinį vartotojų pasiskirstymą, kuriems galbūt net neįdomu tai, kas reklamuojama. Tradicinio marketingo specialistai dažnai segmentuoja rinkos tikslinius vartotojus pagal lytį, amžių, geografiją ar kitus bendrus parametrus. Internetinis marketingas turi išskirtinę galimybę pasiekti tikslinį vartotoją pagal jo užsiėmimą.

Internetinio marketingo privalumai

Internetinis marketingas yra palyginti pigus kai lyginamas tikslinės auditorijos pasiekiamumo ir kainos santykis. Įmonės gali pasiekti plačią tikslinę auditoriją už palyginti mažą sumą, jeigu lyginame su tradicinio marketingo biudžetais. Interneto terpė leidžia patiems vartotojams ieškoti ir pirkti prekes ar paslaugas jų pačių patogumui, na o įmonėms puiki galimybė pasiekti tuos ieškančius tikslinius klientus labai ir labai greitai. Naudojantis Internetinio marketingo galimybėmis galima labai lengvai ir nebrangiai patikrinti internetinio marketingo statistiką. Praktiškai visi internetinio marketingo parametrai gali būti sekami, pamatuojami ar išbandomi. Reklamuodamiesi dažniausiai moka už parodymus (impressions) ar už paspaudimą (Pay Per Click). Rezultatai gali būti koreguojami, gerinami ar testuojami nedelsiant - todėl, kad pradžioje vartotojai paspaudžia ant jūsų reklamos, tada nueina į jūsų puslapį ir įvykdo arba ne tikslinį veiksmą (nuperka produktą, parsisiunčia failą, perskaito straipsnį ir t.t.).

Šaltinis: globaltus.com