Turite 25 JAV dolerius? Maždaug tiek jums reikia, kad galėtumėte išsiųsti 1000 asmeninių el. pašto pranešimų specialiai parinktiems klientams.

Tai reiškia ir geras, ir blogas žinias.
Tinkamai naudojama el. pašto reklama ne tik gana pigiai atsieina, bet ir yra labai efektyvi. Atsižvelgiant į jūsų metriką (atidarytus pranešimus, spustelėtus reklaminius saitus ar keitimo spartą) ir jūsų tikslus (naujus, esamus ar geriausius klientus), el. pašto reklama gali sukelti atsaką, kuris kinta nuo patenkinamų 5 procentų iki fantastiškų 50 ar daugiau procentų.
Kita vertus, dėl mažo registracijos mokesčio susidaro el. šiukšlių jūra, t. y. nepageidautinų el. pranešimų srautas ar nepageidaujama el. pašto reklama. El. šiukšlės gąsdina ir erzina klientus.

Numatytieji klientai, turintys asmeninius el. pašto adresus
Teisėtos el. pašto reklamos kampanijos yra taupus būdas susisiekti su naujais ir esamais klientais.

Prieš siųsdami el. pašto reklamą turite įsitikinti, kad gavote užsisakomąją registraciją, išankstinius kontaktus arba leidimą iš gavėjo ar kliento.

Turėdami tai omenyje štai kaip galite pradėti el. pašto kampaniją.

1. Nustatykite savo tikslus. Jokia reklama nebus sėkminga, jei bus pateikiama neribotai ar nepastoviai. Turite nustatyti tikslus, kad sulauktumėte sėkmės. Jei kalbama apie el. pašto reklamą, kampanijos atneša geresnių rezultatų tada, kai jos yra aiškus kvietimas imtis veiksmų, gal net primygtinai siūlant laikiną galimybę. Paprastai el. pašto reklama naudojama norint:
paskelbti specialius sandorius, pardavimą ar nuolaidas
pakviesti klientus į renginius, VIP vakarėlius ar konferencijas
pasiūlyti naujienų ar informacijos, kuri skatina veikti ar nuspręsti
Pradžioje kruopščiai apibrėžkite, ko norite pasiekti savo kampanija. Tada atkreipkite dėmesį į pranešimus ir jų platinimą.

2. Susisiekite su klientais. Skirtingo dizaino ir pranešimų rezultatai bus skirtingi. Geriausia pritaikyti pranešimų paketus, kad galėtumėte pabrėžti panašumus, atitinkančius specifinius klientų poreikius. Elektroniniai įrankiai padeda sugrupuoti klientus ir pardavimo greitį pagal pagrindines charakteristikas.

Galite sparčiai sugrupuoti klientus į mažesnes rinkos grupes pagal demografiją, pirkimo retrospektyvą ar kitus kriterijus naudodami Microsoft Office Outlook 2003 su verslo kontaktų tvarkykle. Ten rasite septynias iš anksto suformatuotas abonementų ataskaitas, pvz., abonementai pagal reitingą arba neprižiūrimi abonementai.

Arba galite pritaikyti ataskaitas savo reikmėms, eksportuoti šias pritaikytas ataskaitas į Microsoft Office Excel 2003 ir analizuoti toliau.

3. Tvarkykite sąrašą. Jei kuriate savo kampaniją, pirma sukurkite siuntimo sąrašą. Tada pasirinkite savo el. pašto publikacijų stilių.

Nepamirškite naujinti klientų informacijos. Kai nauji klientai kreipiasi į jus, sukurkite jų įrašus naudodami programos Outlook 2003 verslo kontaktų tvarkyklę. Verslo kontaktų tvarkyklė leidžia jums sutraukti visą bendravimą su tam tikru klientu kontaktų retrospektyvos skyriuje, įskaitant el. pašto adresus, užduotis, susitikimus, pastabas ir dokumentus. Jei išsiunčiate savo el. pašto kampanijos laiškus savo verslo kontaktų tvarkykle esantiems verslo kontaktams, šis veiksmas bus automatiškai užfiksuotas kiekvieno gavėjo kontaktų retrospektyvoje.

4. Individualizuokite. Individualizuokite. Individualizuokite. Naujausios apklausos rodo, kad gavėjai noriau sutinka gauti el. pašto reklamą, kai jiems pasiūloma galimybė laimėti prizą, dalyvauti totalizatoriuje ir pan. Taip pat jie labiau linkę registruotis ir pateikti asmeninę informaciją, kai jau yra remiančios įmonės klientai.

Kuo labiau apdovanosite klientus už tai, kad suteikia jums prieigą prie asmeninės informacijos, ir kuo daugiau jie žinos apie jūsų produktus ar firmos ženklą, tuo geresni bus jūsų rezultatai.

Norėdami patraukti klientą, pabandykite naudoti pranešimus su asmeniniais vardais. Prieš išsiųsdami įsitikinkite, kad patikrinote kelias temos eilutes, pranešimo kopijas ir pirmuosius puslapius.

Žinoma, 25 JAV dolerių biudžeto pakanka tik pačioms paprasčiausioms kampanijoms. Jei norite naudoti tokius dėmesį patraukiančius dalykus, kaip vaizdo įrašai, animacijos ar garsai, kaina didės. Tačiau galite nemažai padaryti ir pateikdami tekstą ir saitus į tinklapius ar specialius pirmuosius puslapius.

Kelios pranešimų taisyklės:

  • Jie turi būti trumpi ir patraukiantys dėmesį. Neįtraukite išsamių produkto aprašų ar pompastiškų pasakojimų apie įmonės istoriją.
  • Naudokite daug trumpų pavadinimų ir pažymėtų ar paryškintų punktų, kad klientai iš karto atkreiptų dėmesį į informaciją. Viršuje galite įdėti santrauką ir saitą į kitą paskesnę informaciją, taigi vartotojai galės greitai rasti juos dominančius dalykus.
  • Visada pateikite būdą klientams naujinti savo informaciją arba nutraukti prenumeratą.
  • Nuolat tikrinkite pranešimus, kad įsitikintumėte, jog informacija nauja ir pateikiama laiku. (Ar turime užsiminti apie korektūrą?)
  • Niekada neplatinkite el. šiukšlių dėl jokios priežasties.
  • Pritaikykite savo formatą ir pranešimus klientams. Pabandykite įtraukti tam tikrų skirtingų dalykų, požiūrių ar ypatingų paslaugų, kad išsiskirtumėte iš kitų.
  • Galiausiai prižiūrėkite savo kampaniją. Išsiuntę pranešimus nesėdėkite sudėję rankas. Planuokite konkrečius tęsinius, pvz., išsiųskite automatinius atsakymus arba vykdykite el. pašto kampaniją kitais kanalais, pvz., telefonu ar paprastu paštu. Turbūt mažiausiai norite sužadinti klientų susidomėjimą ir būti nepasiruošę veikti.

Autorius Joanna L. Krotz
Šaltinis: www.microsoft.com